Na naftu i na vodu
Popis
Cisternový kontejner je jako samostatný technický celek určen pro přepravu a distribuci vody a paliva pro dieselové motory či lehkého topného oleje – UN 1202, dle mezinárodní dohody o přepravě nebezpečných věcí – ADR. Vlastní cisterna je jednoplášťová, jednokomorová s klenutými dny, použitý materiál je uhlíková ocel S235JRG2 (11 375). V horní části cisterny je pracovní plošina s přístupovým žebříkem. Horní víko je vybaveno plnícími a odvětrávacími armaturami. Kontejner je osazen výdejním čerpadlem, poháněným el. motorem 230 V, průtokoměrem a hadicí s výdejní pistolí. Jako zdroj napájení slouží baterie čerpaného vozidla nebo kontejner může být vybaven trakčními bateriemi max 2 ks, čímž se stává naprosto nezávislý na elektrické síti. Tato technologie je umístěna na pravém boku kontejneru v uzamykatelných skříních. Díky tomuto řešení je kontejner zcela nezávislým zařízením, nevyžadujícím obslužné a energetické zázemí. Celkový objem nádrže a typ průtokoměru jsou volitelné. Kontejner lze připojit na externí zdroje energií.
Připravili jsme pro vás cisternové kontejnery s označením:
- CK 3, objem nádrže 3000 L
- CK 5, objem nádrže 5000 L
- CK 10, objem nádrže 10000 L
- CK 15, objem nádrže 15000 L
v následujících variantách:
Varianta I. - STANDART |
Varianta II. - OPTIMAL |
Varianta III. - EXTRA |
Základní vybavení cisternového kontejneru:
|
Samoobslužné výdejní zařízení: Varianta I. + výdejní zařízení MC 50 se zvýšeným průtokem 70 L |
Samoobslužné výdejní zařízení:Varianta II. + výdejní zařízení KupsonCena varianty na dotaz |
Více informací o produktu získáte na našem produktovém webu.